Informujemy, iż ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do celów statystycznych i analizy ruchu. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

OK
Panele LVT, Wykładziny obiektowe

Aktualności

maj 28, 2015

Konkurs GIA


Kategoria: General
Napisał: karczew

Konkurs GIA

Konkurs gia – przy wsparciu Multicontractu

Kolejna edycja prestiżowego, międzynarodowego konkursu na najlepsze sklepy wnętrzarskie została zainaugurowana w maju 2015 r. Globalny organizator konkursu to stowarzyszenie IHA (International Housewares Association). Sponsorem i organizatorem polskiej edycji jest magazyn „Ambiente”. Natomiast partner główny polskiego etapu „Global Innovation Award” to firma Multicontract.

Zgłoszenia do tegorocznej edycji gia przyjmowane będą do końca sierpnia br. Konkurs nagradza najciekawsze koncepty sklepów wnętrzarskich z całego świata. Składa się z dwóch etapów – krajowego i globalnego. Zwycięzcę polskiej edycji poznamy 22 października 2015 r. podczas „Interior Business Congress” w Warszawie. Pięciu zwycięzców światowych rozgrywek („Global Honorees”) zostanie ogłoszonych 5 marca 2016 r. na uroczystej gali w Chicago. Dodatkowo najlepsza wystawa sklepowa zostanie wyróżniona nagrodą „Martin M. Pegler Award for Excellence in Visual Merchandising”.

Zwycięzcy zarówno krajowych, jak i światowych eliminacji, będą szeroko promowani na międzynarodowych targach wnętrzarskich „International Home + Housewares Show” w Chicago (5-8.3.2016.), gdzie będą mieć okazję wziąć udział w interesujących wykładach, korzystać z indywidualnych konsultacji, odwiedzić najlepsze sklepy ze swojej branży.

Warto wspomnieć, że udział w konkursie jest bezpłatny. Podróż i pobyt krajowego zwycięzcy podczas finałowej gali gia i targów w Chicago są sponsorowane przez organizatora. 

Konkurs „Global Innovation Award” już od 2000 r. nagradza sklepy za misję i strategię, design sklepu, visual merchandising, marketing, szkolenie pracowników, jakość obsługi klienta, innowacyjność. Światową nagrodą gia może się już pochwalić 250 sklepów z 30 krajów, w tym dwa z Polski – Almi Decor i Home&You.

 

Patroni medialni polskiej edycji konkursu GIA:

 Czas na Wnętrze  Foorni Kolor   Ambiente

 

Strategiczni patroni medialni:

Świat Rezydencji Wnętrz i Ogrodów  Biznes  BMDobrze MieszkajMeble PL

  Meble PlusGalerie HandloweGaleria WiedzyGaleria Wiedzy

Multicontract poleca odwiedzenie strony: www.housewares.org/gia